tiistai 15. marraskuuta 2011

Shoppailua

Leo heräsi tänään normaaliin aikaan... Blääh! Oh well. Päätin mennä mun vanhempieni luo käymään joten iskä tuli hakemaan mut ja Leon puoli 11. On mukavaa jos silloin tällöin on jotain ohjelmaa päivisin, eikä tarvitse olla vain kahdestaan kotona.

Juotiin kahvit Leon nukkuessa päikkäreitä ja syötiin, tosin Leo ei nukkunut kuin tunnin. Suunnitelmissa oli lähteä etsimään mattoa meidän olohuoneeseen joten suunnattiin iltapäivällä Kodin Ykköseen. Sopiva matto löytyikin heti mutta liian isokokoisena. Onneksi liikkeeseen on tulossa niitä pienempiä lisää ja varasinkin yhden itselleni. Meidän olohuoneessa on tällähetkellä väliaikainen matto, joka on punainen ja jossa on valkoisia pilkkuja. Ensinnäkin mua häiritsee se että siinä on pilkkuja, ja toisekseen se että se on punainen. Meillä on punaiset verhot ja sohva joten mielestäni tuo punainen matto on liikaa (meillä oli lisäksi punainen crosstrainer, mutta vaihdoin sen mun vanhempien hopeamustaan kuntopyörään).

Kaupasta tarttui mukaan yksi joululahja Leolle (se on tosi hauska!), sininen kaitaliina keittiöön sekä huulipuna.


En ole varma näkyykö tuon sävy oikeanlaisena, mutta kyseessä on siis Lumenen Wild Rose Natural huulipuna sävy 2, Plum Nude. Nyt mulla on jopa kaksi huulipunaa meikkikokoelmassani sekä yksi huulikiilto. :D Olen vähän innostunut huulipunistakin, koska huomasin että se tekee raikkaan näköiseksi! Sitten kun putsaa huulipunan pois niin tuntuu että kasvot näyttävät tosi värittömiltä. :o

Nyt lähden laittamaan teeveden kiehumaan ja jatkan Suomen huippumalli haussa -ohjelman katsomista.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti